onsdag den 2. februar 2011

HARMONI....

Slår man ordet harmoni op i ordbogen beskrives ordet som "En tilstand af indre ligevægt og fred" ,
og det er lige den tilstand jeg godt kan li´i min egen bolig stil og indretning , RO.

FOTO: Art&Décoration.

Jeg elsker gamle ting og gerne mange af dem .
Tingene behøver være samme stil art , blot der en ens rolig farve sammensætning ,
personligt bryder jeg mig ikke om at mit hjem er et bombardement af farver ,
jeg synes det kan være rigtig flot hos andre , bare jeg kan komme hjem til den indre ligevægt og ro igen.
FOTO: K&Co.


FOTO: Art&Décoration.

FOTO: Art&Décoration.

Derfor bære mange af de ting vi har i butikken også præg af min egen smag med hensyn
til farver eller mangel på samme , men så kan der jo altid "leges" lidt med tilbehøret og
nogle blomster arrangementer.

Kim&Bjørn - K&Co. www.k-co.dk


Ingen kommentarer: